Бердичівська районна державна адміністрація
Житомирської області

Офіційний веб-сайт 

ГРАФІК роботи громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному територіальному управлінні юстиції у Житомирській області з 30 липня по 14 листопада 2019 року

02.08.2019

День прийому

Прізвище, ім’я, по батькові працівника

 

Місце роботи та посада

Час роботи

30.07.19

01.08.19

Нечипоренко Інна Петрівна

 

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва Управління

10.00-13.00

13.45-16.00

06.08.19

08.08.19

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

 

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Управління

10.00-13.00

13.45-16.00

13.08.19

15.08.19

 

Фещенко Дмитро Миколайович

 

заступник начальника Управління державної виконавчої служби - начальник відділу організації та контролю за виконанням рішень Управління державної виконавчої служби

 

10.00-13.00

13.45-16.00

20.08.19

22.08.19

Татуревич Ганна Святославівна

 

начальник відділу аналітики та статистики Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00

13.45-16.00

27.08.19

29.08.19

 

Невмержицький Олексій Олексійович

 

начальник відділу примусового виконання рішень Управління державної виконавчої служби

10.00-13.00

13.45-16.00

03.09.19

05.09.19

Садовська Світлана Олександрівна

 

заступник начальника Управління державної реєстрації – начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації

 

10.00-13.00

13.45-16.00

10.09.19

12.09.19

Ярош Юлія Володимирівна

 

заступник начальника Управління державної реєстрації - начальник відділу державної реєстрації друкованих ЗМІ та громадських формувань Управління державної реєстрації

 

10.00-13.00

13.45-16.00

17.09.19

19.09.19

Калініна Ольга Миколаївна

 

начальник відділу розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Управління державної реєстрації

 

10.00-13.00

13.45-16.00

24.09.19

26.09.19

Бистрицька Олена Олександрівна

 

начальник відділу взаємодії з суб’єктами державної реєстрації та підвищення кваліфікації державних реєстраторів Управління державної реєстрації

 

10.00-13.00

13.45-16.00

01.10.19

03.10.19

Шабінська Олена Дмитрівна

 

В. о. начальника відділу систематизації законодавства, правової роботи та правової освіти Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

 

10.00-13.00

13.45-16.00

08.10.19

10.10.19

Бучинська Тетяна Володимирівна

 

заступник начальника Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти - начальник відділу державної реєстрації нормативно-правових актів Управління державної реєстрації нормативно-правових актів, правової роботи та правової освіти

 

10.00-13.00

13.45-16.00

15.10.19

17.10.19

Дмитренко Світлана Василівна

 

начальник відділу з питань нотаріату

10.00-13.00

13.45-16.00

22.10.19

24.10.19

Сапацінська Лариса Іванівна

 

начальник Управління персоналу

10.00-13.00

13.45-16.00

29.10.19

31.10.19

 

Гайдай Ірина

Юзефівна

 

начальник відділу організаційної роботи, документування та контролю

10.00-13.00

13.45-16.00

05.11.19

07.11.19

Нечипоренко Інна Петрівна

 

завідувач сектору судової роботи та міжнародного співробітництва

10.00-13.00

13.45-16.00

12.11.19

14.11.19

Садовська-Мариніна Віта Броніславівна

 

завідувач сектору з питань забезпечення діяльності Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини

10.00-13.00

13.45-16.00

 

 

Адреса громадської приймальні: м. Житомир, майдан Соборний, 1 (1-й поверх).

Тел. (0412) 22-34-58.