Бердичівська районна державна адміністрація
Житомирської області

Офіційний веб-сайт 

Е-малятко: дев’ять послуг за однією заявою

23.05.2019

В Україні загалом, і на Житомирщині зокрема, значної популярності набула послуга видачі свідоцтв про народження дитини безпосередньо в пологовому будинку. З початку нинішнього року (станом на 15.05.2019) працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану області батькам вручено2002 перших документів дитини, що становить 69% від загальної кількості новонароджених.

Тож Міністерство юстиції України розробило нову законодавчу ініціативу, яка спрощує процедуру реєстрації новонароджених: законопроект, що дасть можливість батькам замовити пакет послуг за принципом «єдиного вікна» без необхідності заповнювати реєстраційні форми, проводити оплату чи відвідувати додаткові установи. 

Пакет сервісів під умовною назвою «Електронне малятко» - це:

-          державна реєстрація народження дитини;

-          реєстрація місця проживання малюка;

-          визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

-          призначення допомоги при народженні дитини;

-          реєстрація новонародженого в електронній системі охорони здоров’я;

-          реєстрація дитини у реєстрі платників податків;

-          визначення належності дитини до громадянства України;

-          присвоєння дитині унікального номеру запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

-          видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

Таку заяву можна подати як в органі державної реєстрації актів цивільного стану, так і в закладах охорони здоров’я та через ЦНАПи, які долучаються до цього проекту. Батьки можуть подати заявку в електронному вигляді.

Система працюватиме дуже просто: батьки через електронний кабінет у себе вдома ідентифікують свою особу електронним ключем і подають одну заявку, в якій вказано ім’я дитини, і ті послуги, які вони хочуть отримати.

Заявку опрацьовують відповідні державні органи, а батьки отримають послугу без необхідності відвідувати різні державні установи.