Бердичівська районна державна адміністрація
Житомирської області

Офіційний веб-сайт 

Актуальні питання військової служби за контрактом обговорили під час робочої зустрічі в райдержадміністрації

12.09.2018
Актуальні  питання військової служби за контрактом обговорили під час робочої  зустрічі в райдержадміністрації

Відбулася робоча зустріч представників органів виконавчої влади з сільськими, селищним головами, де були підняті актуальні питання щодо активізації спільної роботи у напрямку залучення громадян на військову службу за контрактом.

Під час зустрічі перед присутніми з роз’ясненнями виступили голова районної призовної комісії Лариса Котнюк та головний спеціаліст відділення комплектування Бердичівського міського військового комісаріату Житомирської області Іван Босак.

Іван Босак довів до присутніх інформацію стосовно продовження термінів призовної кампанії на строкову службу у 2018 році, яке пов’язане із збільшенням кількості призовників у Національну гвардію і Державну прикордонну службу України, зазначивши: «Внесення змін до Указу Президента України від 15 лютого 2018 року № 33 «Про звільнення у запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову службу у 2018 році» передбачає продовження терміну призову громадян України на строкову військову службу до грудня місяця поточного року, що зумовлено насамперед збільшенням чисельності призовників для комплектування військ (сил) Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України.

Також виступаючими було піднято питання щодо можливості надання одноразової адресної матеріальної допомоги особі (або його родині), яка підписала контракт зі Збройними Силами України та обговорено соціальні стандарти забезпечення військовослужбовців контрактної служби.

У підсумку було прийнято спільне рішення щодо організації та проведення осіннього призову громадян, оповіщення і доставки до Бердичівського військового комісаріату призовників та виконання планових завдань.

 

Прес – служба райдержадміністрації