Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник відділу державної реєстрації         актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

 

Кулик Р.В.   _____________________

22 квітня 2013 року

 

Технологічна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

 

1.

Етапи   опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

 

Посадова особа відділу для внесення змін до актового   запису цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим   свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану

-      приймає, перевіряє заяву та   повноту поданих документів;

-      реєструє заяву;

- надсилає запити для формування витягів з Державного   реєстру актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр) чи витребування копій   актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного   стану не знаходяться у володінні відділу (у тому числі за допомогою засобів   телекомунікаційного зв’язку);

- контролює своєчасне надходження   відповідей на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів   цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з   дня отримання запиту);

- аналізує документи та складає висновок про   внесення змін до актового запису   цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому;

- вносить зміни до паперового   носія актового запису цивільного стану та Реєстру;

- поновлює актовий запис цивільного   стану в Реєстрі;

- ознайомлює суб’єкта звернення з   відомостями актового запису цивільного стану;

- формує свідоцтво про державну реєстрацію акту   цивільного стану в Реєстрі;

- вносить відомості про свідоцтво про державну   реєстрацію акту цивільного стану до книги обліку бланків відповдіних   свідоцтв;

- видає   суб’єкту звернення відповідне свідоцтво про державну реєстрацію акту   цивільного стану у зв’язку із   внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або висновок про   відмову в цьому для оскарження в суді.

2.

Відповідальна   посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Начальник відділу

3.

Структурні   підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні

за   етапи

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

4.

Строки   виконання етапів (дії, рішення)

 

Посадова особа для внесення змін до актового запису   цивільного стану або його поновлення та видачі у зв’язку з цим свідоцтва про   державну реєстрацію акту цивільного стану

у день звернення та у присутності суб’єкта звернення:

- приймає, перевіряє заяву та повноту   поданих документів;

- реєструє заяву;

- готує запити для формування витягів з Реєстру чи витребування копій   актових записів цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного   стану не знаходяться у володінні відділу;

 

при надходженні витребуваних документів:

- аналізує документи та складає висновок про   внесення змін до актового запису   цивільного стану чи його поновлення або про відмову в цьому;

- запрошує суб’єкта звернення для   внесення змін, поновлення актового запису цивільного стану та видачі   свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану або висновку про   відмову в цьому;

 

У день звернення та у присутності   суб’єкта звернення:

- вносить зміни до паперового   носія актового запису цивільного стану та   Реєстру;

- поновлює актовий запис цивільного   стану в Реєстрі;

- ознайомлює суб’єкта звернення з   відомостями актового запису цивільного стану;

- формує свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану в   Реєстрі;

- вносить відомості про свідоцтво про державну реєстрацію акту   цивільного стану до книги обліку бланків відповідних свідоцтв;

- видає суб’єкту звернення відповідне свідоцтво про державну   реєстрацію акту цивільного стану у зв’язку із внесенням змін, поновленням актового запису цивільного стану або   висновок про відмову в цьому для оскарження в суді.

 

Загальний строк розгляду заяви про внесення змін до актових записів   цивільного стану, їх поновлення становить три місяці з дня подання   відповідної заяви.

Цей   строк може бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів   цивільного стану реєстраційної служби Головного управління юстиції у   Житомирській області не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження   витребуваних відділом документів від компетентних органів іноземних держав.

5

Механізм   оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії   або бездіяльність посадової особи   відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до   Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому   законом.

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"