Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

 

Кулик Р.В.   _____________________

22 квітня 2013 року

 

Технологічна картка адміністративної послуги

щодо видачі свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові

(крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

1.

Етапи   опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

 

   Посадова особа відділу для   проведення державної реєстрації та видачі свідоцтва про зміну імені:

- приймає,   перевіряє заяву та повноту поданих документів;

- реєструє заяву;

- надсилає запити   для формування витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян   (далі – Реєстр) чи витребування копій актових записів цивільного стану, якщо   відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться у володінні відділу   (у тому числі за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку);

- контролює   своєчасне надходження відповідей на направлені запити (запитуваний орган   державної реєстрації актів цивільного стану України направляє відповідь не   пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту);

- формує витяги з Реєстру;

- аналізує та   формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за   місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;

- направляє   сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за   місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;

- контролює   своєчасне надходження відповіді від органу внутрішніх справ (орган внутрішніх   справ у місячний строк готує та надсилає висновок про можливість зміни   імені);

- складає   висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені у   разі здійснення стосовно суб’єкта звернення кримінального провадження або   його перебування під адміністративним наглядом; наявності у суб’єкта   звернення судимості, яку не погашено або не знято в установленому законом   порядку; офіційного звернення правоохоронних органів іноземних держав про   оголошення розшуку суб’єкта звернення; подання суб’єктом звернення   неправдивих відомостей;

- надсилає   висновок суб’єкту звернення та запрошує його для державної реєстрації та   видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені;

- складає актовий   запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з   відомостями актового запису;

- формує   свідоцтво про зміну імені в Реєстрі;

- вносить   відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про   зміну імені;

- видає свідоцтво   про зміну імені;

- вносить   відомості до алфавітної книги.

2.

Відповідальна   посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Начальник відділу

3.

Структурні   підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

4.

Строки   виконання етапів (дії, рішення)

 

Посадова особа відділу

у день звернення   та у присутності суб’єкта звернення:

- приймає,   перевіряє заяву та повноту поданих документів;

- реєструє заяву;

- готує запити   для формування витягів з Реєстру чи витребування копій актових записів   цивільного стану, якщо відповідні актові записи цивільного стану не знаходяться   у володінні відділу.

Посадова особа   відділу при надходженні витребуваних документів:

- аналізує та   формує матеріали для територіального органу внутрішніх справ за   місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;

- направляє   сформовані матеріали до територіального органу внутрішніх справ за   місцезнаходженням відділу для отримання дозволу на зміну імені;

не пізніше   наступного робочого дня з дня отримання висновку органу внутрішніх справ:

- складає   висновок про надання дозволу на зміну імені або про відмову у зміні імені, який   надсилає суб’єкту звернення, та запрошує його для державної реєстрації   та видачі свідоцтва про зміну імені у разі дозволу на зміну імені;

у день звернення   для державної реєстрації зміни імені та у присутності суб’єкта звернення:

- складає актовий   запис про зміну імені в Реєстрі та ознайомлює суб’єкта звернення з   відомостями актового запису;

- формує   свідоцтво про зміну імені в Реєстрі;

- вносить   відомості про свідоцтво про зміну імені до книги обліку бланків свідоцтв про   зміну імені;

- видає свідоцтво   про зміну імені;

- вносить   відомості до алфавітної книги.

Загальний строк   розгляду заяви про зміну імені становить три місяці з дня її подання.

Цей строк може   бути продовжений керівником відділу державної реєстрації актів цивільного   стану реєстраційної служби Головного управління юстиції у Житомирській області не більше, ніж на три місяці, у випадку ненадходження витребуваних   відділом документів від компетентних органів іноземних держав.

5

Механізм   оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії або бездіяльність посадових осіб відділу можуть бути   оскаржені до Державної реєстраційної служби України та/або до суду в порядку,   встановленому законом.

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"