Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник відділу державної реєстрації   актів цивільного стану по Бердичівському   району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного управління юстиції   у Житомирській області

 

Кулик Р.В.   _____________________

22 квітня 2013 року

 

Технологічна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про народження

 

1.

Етапи   опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

 

Посадова особа відділу державної реєстрації   актів цивільного стану для проведення державної реєстрації   та видачі свідоцтва про народження:

- приймає, перевіряє заяву (у випадках,   встановлених законом) та повноту поданих документів;

- реєструє заяву (у разі її подання);

- направляє запити щодо перевірки   факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини, за місцем   проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання дубліката   медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації   народження дитини, яка досягла одного року і більше (у тому числі за   допомогою засобів факсимільного зв’язку);

- контролює своєчасне надходження   відповіді на направлені запити (запитуваний орган державної реєстрації актів   цивільного стану України направляє відповідь не пізніше трьох робочих днів з   дня отримання запиту);

- запрошує суб’єкта звернення для   державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;

- складає актовий   запис про народження в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян   (далі – Реєстр), ознайомлює суб’єкта   звернення з внесеними до нього відомостями;

- формує свідоцтво   про народження в Реєстрі та   витяг з   Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво   про народження та витяг з Реєстру для призначення   допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   до алфавітної книги;

відмовляє у проведенні державної реєстрації народження та видачі свідоцтва,   якщо:

- державна   реєстрація народження суперечить вимогам законодавства України;

- державна реєстрація   народження повинна проводитись в іншому органі державної реєстрації актів   цивільного стану;

- з проханням про державну реєстрацію   народження звернулась недієздатна особа.

2.

Відповідальна   посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Начальник відділу

3.

Структурні   підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

4.

Строки   виконання етапів (дії, рішення)

 

Посадова   особа відділу

у день звернення та у   присутності cуб’єкта звернення:

- приймає, перевіряє заяву (у випадках,   встановлених законом) та повноту поданих документів;

- реєструє заяву (у разі її подання);

- складає актовий   запис про народження в Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- формує свідоцтво   про народження в Реєстрі та витяг з Реєстру про народження для отримання   допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво   про народження та витяг з Реєстру про   народження для отримання допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   до алфавітної книги;

- готує запити щодо   перевірки факту державної реєстрації народження за місцем народження дитини,   за місцем проживання батьків дитини на момент її народження у разі подання   дубліката медичного свідоцтва про народження або здійснення державної реєстрації   народження дитини, яка досягла одного року і більше.

Посадова особа відділу не пізніше   наступного робочого дня після отримання відповіді запитуваного органу   державної реєстрації актів цивільного стану:

- запрошує суб’єкта звернення для   державної реєстрації та видачі свідоцтва про народження;

у день звернення та у присутності cуб’єкта звернення:

- складає актовий   запис про народження у Реєстрі, ознайомлює суб’єкта звернення з внесеними до нього відомостями;

- формує свідоцтво   про народження в Реєстрі та   витяг з   Реєстру для призначення допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   про свідоцтво про народження до книги обліку бланків свідоцтв про народження;

- видає свідоцтво   про народження та витяг з Реєстру для   призначення допомоги при народженні дитини;

- вносить відомості   до алфавітної книги.

5

Механізм   оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії   або бездіяльність посадової особи   відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до   Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому   законом.

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"