Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану по  Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

 

Кулик Р.В.   _____________________

22 квітня 2013 року

 

Технологічна картка

адміністративної послуги щодо видачі свідоцтва про шлюб

 

1.

Етапи   опрацювання заяви про надання адміністративної послуги

 

Посадова особа відділу для проведення   державної реєстрації та видачі свідоцтва про шлюб:

-        приймає, перевіряє заяву про   державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної   реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;

-        реєструє заяви;

-        ознайомлює суб’єктів звернення з   умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками   наречених, як майбутніх подружжя і батьків;

-        інформує про можливість   здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає   направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;

-        призначає дату та час державної   реєстрації шлюбу;

-        складає актовий запис про шлюб в   Державному реєстрі актів цивільного стану громадян (далі – Реєстр),   ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;

-        формує свідоцтво про шлюб в Реєстрі;

-        вносить відомості про свідоцтво   про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;

-        видає свідоцтво про шлюб;

-        проставляє відмітку про державну   реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;

-        вносить відомості до алфавітної   книги;

       відмовляє у проведенні   державної реєстрації шлюбу та видачі свідоцтва про шлюб, якщо:

     державна реєстрація шлюбу   суперечить вимогам законодавства України;

     з проханням про державну реєстрацію   шлюбу звернулась недієздатна особа або особа, яка не має необхідних для цього   повноважень.

2.

Відповідальна   посадова особа суб’єкта надання адміністративної послуги

Начальник відділу

3.

Структурні   підрозділи суб’єкта надання адміністративної послуги, відповідальні за етапи

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по   Бердичівському району реєстраційної служби Бердичівського міськрайонного   управління юстиції у Житомирській області

4.

Строки   виконання етапів (дії, рішення)

 

Посадова особа   відділу

у день звернення та у присутності субєктів звернення:

-        приймає, перевіряє заяву про   державну реєстрацію шлюбу та заяву про скорочення місячного терміну державної   реєстрації шлюбу (у разі її подання) і повноту поданих документів;

-        реєструє заяви;

-        ознайомлює суб’єктів звернення з   умовами та порядком державної реєстрації шлюбу, правами та обов’язками наречених,   як майбутніх подружжя і батьків;

-        інформує про можливість   здійснення медичного обстеження та за бажанням суб’єктів звернення видає   направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров’я;

-        призначає дату та час державної   реєстрації шлюбу;

у призначений день державної реєстрації   шлюбу та у присутності наречених:

-        складає актовий запис про шлюб в   Реєстрі, ознайомлює наречених з відомостями, зазначеними в актовому записі;

-        формує свідоцтво про шлюб в Реєстрі;

-        вносить відомості про свідоцтво   про шлюб до книги обліку бланків свідоцтв про шлюб;

-        видає свідоцтво про шлюб;

-        проставляє відмітку про державну   реєстрацію шлюбу в паспортах громадян України;

-        вносить відомості до алфавітної книги.

5

Механізм   оскарження результату надання адміністративної послуги

Дії   або бездіяльність посадової особи   відділу державної реєстрації актів цивільного стану можуть бути оскаржені до   Державної реєстраційної служби та/або до суду в порядку, встановленому   законом.

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"