Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
Паспорти бюджетної програми
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Україна

БЕРДИЧІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

 

 

 22.01.2018             

 

Про внесення змін до складу  експертної  комісії та комісії по перевірці наявності печаток і штампів   райдержадміністрації

 

                                           №     13

 

            Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», ст. ст. 6, 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2007 року № 1004, постанови Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736, наказу Державного комітету архівів України від 17.12.2007 № 183:

 

           1. Внести зміни та затвердити новий склад експертної  комісії та комісії по перевірці наявності печаток і штампів   райдержадміністрації (додається).

2. Вважати таким, що втратив чинність  п.1 розпорядження голови райдержадміністрації від  29.10.2015   № 217 «Про внесення змін до складу експертної комісії та комісії по перевірці наявності печаток і штампів райдержадміністрації».

 

Голова районної

державної адміністрації                                             Е.Є.Томашевський

                                              

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  Додаток

                                                                  до розпорядження голови

                                                                  райдержадміністрації

                                                                   22.01.2018      №   13    

 

Склад

експертної  комісії та комісії по перевірці наявності печаток і штампів   райдержадміністрації

 

Котнюк                                          - керівник апарату райдержадміністрації,

Лариса Анатоліївна                        голова комісії

 

Нижник                                           - завідуючий архівного сектору

Павло Валентинович                      райдержадміністрації,

                                                         секретар комісії

 

Члени експертної комісії:

 

Фурман                                             - головний спеціаліст   

Ольга Казимирівна                          загального відділу

                                                          апарату райдержадміністрації

 

Ільницька                                           -  начальник  загального відділу

Наталія Євгенівна                             апарату райдержадміністрації

 

                                                 

 

Осаволюк                                           - головний спеціаліст з питань

Валентин Степанович                         режимно-секретної та мобілізаційної

                                                             роботи апарату райдержадміністрації

 

 

Нейолова                                          - провідний спеціаліст загального відділу

Галина Володимирівна                    апарату райдержадміністрації

 

 

 

Керівник апарату районної

державної адміністрації                                           Л.А.Котнюк

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"