Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
Паспорти бюджетної програми
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

02.01.2018                                                                                 № 5

 

 

Про стан здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Гришковецької селищної ради та її посадовими особами

 

 

Виконавчий комітет Гришковецької селищної ради свою роботу проводить відповідно до  Конституції України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та інших нормативно – правових актів, які регулюють питання здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади.

З метою неухильного виконання в районі  вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, на виконання рішення колегії районної державної адміністрації від 27.12.2017  № 37:

1. Рекомендувати виконавчому комітету Гришковецької селищної ради:

1) Постійно проводити роботу з пошуку додаткових джерел надходжень до бюджету.

2) Посилити контроль за надходженнями всіх доходних джерел.

3) Періодично розглядати на засіданням виконкому селищної ради стан розрахунків платників податків та виконання Програми соціально-економічного розвитку селищної ради.

4) Здійснювати контроль за роботою закладів торгівлі, дотримання ними законодавства щодо захисту прав споживачів, побутового обслуговування  та транспортної інфраструктури.

5) Активізувати роботу адміністративної комісії з виявлення фактів порушення природоохоронного законодавства та притягнення винних до відповідальності, зокрема щодо дотримання вимог санітарного законодавства та благоустрою населених пунктів.

6)  Приділити особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, ветерани війни, багатодітні сім'ї, одинокі матері, учасники АТО та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

7) Проводити роботу щодо можливостей реконструкції пустуючих будівель та поновлення недіючих приміщень для розширення мережі торгівлі та побутового обслуговування.

8)  Регулярно проводити засідання виконавчого комітету.

9) Надавати щомісячно до загального відділу апарату райдержадміністрації копії рішень з питань делегованих повноважень спільно з копіями протоколів виконавчих комітетів у терміни, передбачені чинним законодавством.

10) Двічі на рік вносити на розгляд виконкому питання стану здійснення делегованих повноважень.

11)  Оновити стенди та матеріали наочності з різної тематики, зокрема щодо запобігання проявам корупції.

12) Поінформувати райдержадміністрацію про виконання розпорядження до 01лютого 2018 року.

2.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти  на керівника апарату райдержадміністрації  Котнюк Л.А.

   

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                     Е.Є.Томашевський 

 

 

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"