Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
Паспорти бюджетної програми
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної  державної   адміністрації

                                                                        

 01.11.2017                                                                                                № 284

Про проведення інвентаризації

матеріальних цінностей, які

придбанні і поставлені на баланс

райдержадміністрації

    

           Керуючись ст. ст. 6, 13 Закону України „Про місцеві державні адміністрації” та з метою проведення інвентаризації приміщень, основних засобів та малоцінного інвентарю:

            1. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації (Капралюк О.М.) провести інвентаризацію адміністративних приміщень, основних засобів, малоцінного інвентарю та руху грошових коштів, які знаходяться на балансі райдержадміністрації станом на   01 листопада 2017року.

            2. Для проведення інвентаризації та списання матеріальних цінностей, які прийшли в непридатність протягом року, створити комісію в складі:

                     Голова комісії:

                    Котнюк Л.А.                – керівник апарату райдержадміністрації

                    Члени комісії:

                    Волинець С.О.             – провідний інспектор загального відділу

                                                             апарату райдержадміністрації

                    Вчерашнюк Л.В.         – завідувач сектору інформаційної діяльності

                                                             та комунікацій з громадськістю апарату

                                                             райдержадміністрації

                    Капралюк О.М.           – начальник відділу фінансово-господарського

                                                             забезпечення апарату райдержадміністрації-

                                                             головний бухгалтер

                    Лебедєва С.Я.              – головний спеціаліст відділу

                                                             фінансово-господарського забезпечення

                                                             апарату райдержадміністрації

           3. Відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації (Капралюк О.М.) про виконання даного розпорядження проінформувати райдержадміністрацію.

           4. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови  райдержадміністрації від 25.07.2017року №180 «Про проведення інвентаризації матеріальних цінностей, які придбанні і поставлені на баланс райдержадміністрації».

          5. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Котнюк Л.А.                

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                       Е.Є.Томашевський     

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"