Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

УКРАЇНА

БЕРДИЧІВСЬКА РАЙОННА  ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

 

07.11.2017                                                                                     № 293

 

Про створення районної розрахунково-аналітичної групи районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області та затвердження Положення про неї

 

 

Відповідно до ст.ст. 6, 39, 41 Закону України “Про місцеві державні адміністрації”, ст.35 розділу ІV Кодексу Цивільного захисту України,  п.15 постанови Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11 “Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”, розпорядження голови облдержадміністрації від 03.11.2015 року №364 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 27.04.2011 № 157» з метою збору, узагальнення та оцінки інформації про стан радіаційної і хімічної обстановки, проведення розрахунків та підготовки пропозицій щодо захисту населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин:

1.Утворити районну розрахунково-аналітичну групу районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області та затвердити її у складі згідно з додатком. 

2.Затвердити Положення про районну розрахунково-аналітичну групу районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області згідно з додатком. 

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Димидюк Л. В.

 

 

Голова адміністрації                                                            Е.Є.Томашевський

 

Додаток

до розпорядження голови районної державної адміністрації

07.11.2017  № 293

 

 

 

С К Л А Д

районної розрахунково-аналітичної групи районної ланки

територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області

 

Соловей

Ярослав Андрійович

-        начальник відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, начальник групи

 

Стіпанов

Ігор Володимирович

-        заступник начальника 9 ДПРЧ м. Бердичів, заступник начальника групи (за згодою)

 

Кудинський Андрій Володимирович

-        провідний інспектор відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, спеціаліст з оцінки радіаційної обстановки

 

 

Керівник апарату                                                                            

райдержадміністрації                                                 Л.А Котнюк

 

 


 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження голови

районної державної адміністрації

07.11.2017 № 293

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про районну розрахунково-аналітичну групу районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного

захисту Житомирської області

 

I. Загальні положення

 

1. Районна розрахунково-аналітична група районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (далі – районна РАГ)  утворюється розпорядженням голови райдержадміністрації згідно з Методичними рекомендаціями щодо організації роботи розрахунково-аналітичної групи, затверджених наказом МНС України від 11.08.2010  №649 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації роботи розрахунково-аналітичної групи та Методичних рекомендацій щодо організації роботи поста радіаційного і хімічного спостереження”, з метою збору, узагальнення та оцінки інформації про стан радіаційної і хімічної обстановки, проведення розрахунків та підготовки пропозицій щодо захисту населення при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин:

Районна РАГ є постійно діючим консультаційно-дорадчим органом при районній державній адміністрації.

2. У своїй діяльності районна РАГ керується законодавчими та нормативно-правовими актами у сфері цивільного захисту, розпорядженнями голови районної  державної адміністрації та  цим Положенням.

 

ІІ. Основні завдання районної розрахунково-аналітичної групи та функціональні обов’язки спеціалістів.

 

1. Основними завданнями районної РАГ є:

прогнозування можливої радіаційної і хімічної обстановки при аваріях на радіаційно та хімічно небезпечних об’єктах;

визначення можливих втрат населення при радіаційних та хімічних аваріях;

отримання даних про метеорологічну обстановку від обласного центру з гідрометеорології;

збір та узагальнення інформації про фактичну радіаційну і хімічну обстановку, отриману від постів радіаційного і хімічного спостереження (далі – ПРХС) та диспетчерських служб (далі – ДС);

оцінка радіаційної і хімічної обстановки та підготовка пропозицій
щодо захисту населення при загрозі та виникненні надзвичайної ситуації, пов’язаної з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних
та радіоактивних речовин;

ведення карти прогнозованої та фактичної радіаційної і хімічної обстановки;

підготовка донесень та ведення звітних документів про фактичну радіаційну і хімічну обстановку.

2. Районна РАГ підпорядковується відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації та взаємодіє з організаціями та закладами державної системи моніторингу.

3. До складу районної розрахунково-аналітичної групи входять:

начальник групи (представник відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації);

заступник начальника групи (представник Бердичівського МРВ УДСНС України у Житомирській області);

спеціаліст з оцінки радіаційної обстановки (представник відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій)

4. Функціональні обов’язки спеціалістів районної розрахунково-аналітичної групи:

1. Начальник групиздійснює керівництво роботою групи,  узагальнює дані щодо радіаційної і хімічної обстановки та пропозиції щодо захисту населення в зонах радіаційного та хімічного забруднення.

2. Заступник начальника групи:

відповідає за своєчасну доповідь про радіаційну і хімічну обстановку; визначає режим радіаційного захисту населення;   

визначає можливі потреби та характер застосування зброї масового знищення, ступінь захисту населення, можливі дози опромінення;   

допомагає у вирішенні завдань, аналізує і узагальнює одержані результати;    

контролює ведення карти радіаційної і хімічної обстановки.

3. Спеціаліст з оцінки радіаційної обстановки:

за даними прогнозу радіаційної обстановки при аварії на АЕС визначає кількість населення, яке потрапляє у зону радіаційного забруднення;

збирає та узагальнює інформацію про фактичну радіаційну обстановку від ДС та ПРХС;

здійснює оцінку радіаційної обстановки;

розробляє пропозиції щодо захисту населення у зоні радіаційного забруднення та доповідає їх керівнику РАГ;

веде карту прогнозованої та фактичної радіаційної обстановки;

готує донесення та веде звітні документи про радіаційну обстановку.

 

III. Порядок роботи розрахунково-аналітичної групи

 

1. У повсякденному режимі функціонування районної ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (далі -  районна ланка ТПЄДС ЦЗ) із спеціалістами РАГ проводяться заняття з виконання завдань в умовах надзвичайної ситуації. Безпосередньо за підготовку РАГ до дій за призначенням відповідає відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

2. При переведенні районної ланки ТПЄДС ЦЗ у режим підвищеної готовності або при загрозі виникнення  надзвичайної ситуації, пов’язаної з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин, спеціалісти районної РАГ прибувають в відділ житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації та здійснюють такі заходи:

уточнюють порядок передачі інформації про радіаційну та хімічну обстановку від ПРХС та ДС;

отримують дані про метеорологічну обстановку від Житомирського обласного центру з гідрометеорології (напрямок та швидкість вітру, температура повітря, хмарність, ступінь вертикальної  стійкості повітря);

здійснюють прогнозування та оцінку можливої радіаційної і хімічної обстановки;

розраховують середню щільність населення;

готують пропозиції щодо захисту населення при загрозі виникнення надзвичайної ситуації, пов’язаної з викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин;

наносять прогнозовану радіаційну та хімічну обстановку на карту;

подають прогноз радіаційної та хімічної обстановки і пропозиції щодо захисту населення начальнику відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

У подальшому начальник групи організовує цілодобове чергування членів групи.

3. При переведенні районної ланки ТПЄДС ЦЗ у режим надзвичайної ситуації або при виникненні надзвичайних ситуацій, пов’язаних із викидом (виливом) у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин, районна РАГ здійснює такі заходи:

отримує дані про метеорологічну обстановкувід Житомирського обласного центру  з гідрометеорології;

збирає та узагальнює інформацію про фактичну радіаційну обстановку (потужність експозиційної (еквівалентної) дози іонізуючого випромінювання, час та місце її вимірювання) та хімічну обстановку (назва та концентрація небезпечної хімічної речовини, час та місце її вимірювання) від  ПРХС та ДС;

здійснює оцінку радіаційної і хімічної обстановки;

наносить на карту інформацію про фактичну радіаційну та хімічну обстановку (місце та час виникнення аварії, зони радіаційного та хімічного забруднення);

готує пропозиції щодо захисту населення;

узагальнює інформацію про фактичну радіаційну та хімічну обстановку;

подає узагальнену інформацію про радіаційну та хімічну обстановку та пропозиції щодо захисту населення начальнику відділу житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

4. Районна РАГ здійснює прогнозування хімічної обстановки з використанням Методики прогнозування наслідків виливу (викиду) небезпечних хімічних речовин при аваріях на промислових об’єктах і транспорті, затвердженої спільним наказом МНС України, Мінагрополітики України, Мінекономіки України та Мінприроди України від 27.03.2001 № 73/82/64/122, зареєстрованим у Мін’юсті України від 10.04.2001 за № 326/5517.

При загрозі та виникненні радіаційної аварії на АЕС розрахунково-аналітична група використовує тільки прогноз можливої радіаційної обстановки, який розробляється адміністрацією АЕС та надається у встановленому порядку до районної державної адміністрації та Бердичівського МРВ УДСНС України у Житомирській області.

5. Під час оцінки хімічної обстановки визначаються наслідки хімічного забруднення та аналізується вплив цих наслідків на населення.

Наслідки хімічного забруднення залежать від масштабу, ступеня небезпеки та терміну дії хімічного забруднення.

Масштаб хімічного забруднення характеризується глибиною розповсюдження хмари небезпечних хімічних речовин (глибиною зони хімічного забруднення) та площею зони хімічного забруднення.

Ступінь небезпеки хімічного забруднення визначається за можливими втратами населення, кількістю будинків, майна і техніки, які можуть бути забруднені НХР.

Термін дії хімічного забруднення залежить від часу підходу хмари НХР до заданого об’єкта, терміну випарювання НХР на місцевості і терміну забруднення НХР водоймищ.

Під час проведення аналізу впливу наслідків хімічного забруднення на населення враховується кількість уражених людей та кількість будинків, майна і техніки, забруднених НХР.

6. Під час оцінювання радіаційної обстановки визначаються наслідки радіаційного забруднення та аналізується вплив цих наслідків на населення.

Наслідки радіаційного забруднення залежать від масштабу радіаційного забруднення та потужності експозиційної (еквівалентної) дози іонізуючого випромінювання.

Масштаб радіоактивного забруднення характеризується довжиною, шириною та площею зони радіоактивного забруднення.

Під час проведення аналізу впливу наслідків радіоактивного забруднення на населення визначається кількість людей, які отримали дози опромінення, та кількість будинків, майна і техніки, забруднених радіоактивними речовинами.

7. До пропозицій щодо захисту населення в зонах радіаційного та хімічного забруднення входять:

висновки з оцінки радіаційної та хімічної обстановки (масштаби забруднення, кількість уражених людей, кількість будинків, майна і техніки, забруднених радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами);

засоби індивідуального захисту для населення;

режими радіаційного захисту населення;

найбільш оптимальні маршрути евакуації населення;

сили та засоби для проведення санітарної обробки людей та район її проведення;

сили та засоби для проведення спеціальної обробки техніки, майна та одягу, район її проведення.

8. До звітних документів районної РАГ належать:

журнал радіаційного та хімічного спостереження (згідно з наказом МНС України від 06.08.2002 № 186 “Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 29.08.2002 за № 708/6996);

копії повідомлень про факт забруднення довкілля небезпечними хімічними та радіоактивними речовинами від ПРХС та ДС (форма № 1/МНС згідно з наказом МНС України від 06.08.2002 № 186 “Про введення в дію Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України від 29.08.2002 за № 708/6996);

карта радіаційної та хімічної обстановки.

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"