Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ                    

                             голови районної державної адміністрації

 

01.08.2017                                                                                             №  191

 

Про стан дотримання Закону України «Про звернення громадян» структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування за 6 місяців 2017 року.

 

         

Протягом  І півріччя 2017 року до райдержадміністрації на адресу голови та його заступників надійшло387 звернення з усіх населених пунктів району та з-за його меж. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилась на 27,3 %.

Прийом громадян головою райдержадміністрації та його заступниками здійснювався відповідно графіку прийому, затвердженого розпорядженням голови від 06.11.2015р. №232 «Про графік особистого прийому громадян в Бердичівській районній державній адміністрації».

За звітний період на особистому прийомі голови та заступників було розглянуто 59 звернень ( в тому числі 25 – на виїзних, 34 – на особистому прийомі, щона 18 % менше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому збільшилась кількість письмових зверненьна 41,4 % порівняно з минулим періодом.

Частка колективних звернень у відсотках становить 1,8 % проти 7,6 % за відповідний період минулого року.Кількість громадян, що звернулись до  райдержадміністрації становить 537 особи, що збільшилось на 32 %.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2017року:

99,9  %   складають     заяви (клопотання) – 386,

0,1 %     -   скарги - 1,

0 %     -   пропозиції та зауваження - 0.

Серед тих, хто у зверненнях зазначив свій соціальний стан:

Категорія населення

2016 рік

2017 рік

Відхилення (%)

% від загальної кількості

Інваліди ВВВ, учасники війни, діти війни

9

15

+6 (66,7)

3,87

Багатодітні

2

4

+2 (100)

1,04

Пенсіонери, ветерани праці, інваліди

21

16

- 4  (-23,8)

4,14

Всього

32

35

+ 3 (+9,34)

9,04

За характером основних питань, що їх порушували громадяни у своїх листах і усних зверненнях до райдержадміністрації у зазначений період, головне місце займають питання  сільського господарства, а саме : 242- 61,5 % від загальної кількості звернень, що надійшли за І півріччя 2017 року, у порівнянні з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 86,2 %.

Серед інших основних питань є питання:

Назва питання

Кількість

2016 рік

Кількість 2017 рік

Відсоток від загальної кількості (%)

Відхилення у порівнянні з минулим роком (%)

сільського господарства

130

242

61,5

+86,2

інші    

40

131

33,2

+227,5

соціального захисту  

102

64

16,2

-37,3

комунального господарства, транспорту і зв’язку     

13

11

2,8

-15,4

житлової політики

9

11

2,8

+22,2

праці і заробітної плати

5

3

0,8

-40

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

6

6

1,5

0

охорони здоров’я

2

4

1,02

+100

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

1

2

0,5

+100

 Всього

308

394

 

+27,9

 

За період, що аналізується, 20 громадян району, що потрапили у скрутне становище, отримали матеріальну допомогу на загальну суму 32700 грн.

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади та пресу надійшло 51 звернення, що становить 13,2 % від загальної кількості звернень.

З метою поінформованості мешканців району щодо їх прав та можливостей вирішення нагальних проблем, підвищення рівня юридичної обізнаності проведено низку «гарячих» телефонних ліній. За І півріччя 2017 року оголошено про проведення 20 прямих телефонних ліній на яких подано 18 звернень.

Протягом І півріччя 2017 року на засіданні колегії розглядалась проблема звернень громадян:

- рішення від 2701.2016  № 4 «Про стан дотримання Закону України «Про звернення громадян» структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування за 2016 рік»

26.01.2016р. та 02.06.2016р. проведено семінар-навчання з секретарями сільських та селищної рад.

15.02.2017 проведено навчання працівників апарату Бердичівської райдержадміністрації.

Протягом І півріччя 2017 року  прозвітували про організацію роботи із зверненнями громадян чотири  структурні підрозділи райдержадміністрації.

У зазначений період проведено моніторинг роботи усіх виконкомів сільських та селищної рад та проведено перевірку 2 структурних підрозділів райдержадміністрації по виконанню на підвідомчій території Закону України “Про звернення громадян” та дотримання вимог інструкції з діловодства.

 З метою неухильного виконання в районі  вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації конституційного права на звернення:

         1. Рекомендувати виконавчим комітетам сільських та селищної рад, керівникам управлінь та відділів райдержадміністрації:

         1) Вживати вичерпних заходів щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.08 р.

 № 48 „Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008”, власних рішень та розпоряджень із зазначених питань.

         2) Забезпечувати на усіх рівнях належний розгляд звернень громадян, що надходять до органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Вважати цю роботу одним із пріоритетних напрямів діяльності зазначених органів та відповідальним обов’язком їх посадових і службових осіб.

         3) Підвищити персональну відповідальність відповідних посадових і службових осіб за забезпечення  системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, розв’язання проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади усіх рівнів.

         4) Створити належні умови для розгляду письмових звернень та здійснення особистого прийому громадян. Закріпити за цією ділянкою роботи посадових і службових осіб, забезпечити ділянку організації роботи із зверненнями громадян комп’ютерною та організаційною технікою.

         5) Забезпечити дотримання в роботі із зверненнями громадян Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень громадян, затверджених відповідно постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 та від 24.09.08 № 858.

         6) Періодично, відповідно до складених та оприлюднених графіків, забезпечити роботу „прямих телефонних ліній” за галузевим принципом із актуальних питань діяльності органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

         7) Щоквартально здійснювати аналітичну  роботу за зверненнями громадян, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані заяви та скарги до органів влади усіх рівнів. Періодично, не менше двох разів на рік, заслуховувати ці питання на оперативних нарадах структурних підрозділів райдержадміністрації та виконкомах сільських та селищної рад.

         2. Загальному відділу  апарату райдержадміністрації:

1) Забезпечити роботу телефонів „прямої лінії” за галузевим принципом із залученням відповідних районних служб. Графіки проведення зазначених ліній та номери телефонів доводити до населення через засоби масової інформації.

2) Щоквартально здійснювати моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації, виконкомах сільських і селищної рад, надавати їм необхідну методичну та практичну допомогу у проведенні цієї роботи.

         3) Щоквартально здійснювати аналіз роботи із зверненнями громадян, не менше двох разів на рік вносити ці питання на засідання колегії, періодично  розглядати їх на апаратних нарадах.

         4) Установити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.

5) Забезпечити висвітлення в засобах масової інформації питань, що найчастіше порушуються громадянами в зверненнях до райдержадміністрації, під час особистого прийому керівництвом райдержадміністрації.

          3.   Контроль  за виконанням даного розпорядженняпокласти на керівника апарату  райдержадміністрації Котнюк Л.А.

                                                                                

 

 

Голова районної                                                                          

державної адміністрації                                                        Е.Є.Томашевський

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"