Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови районної державної адміністрації

 

03.07.2017                                                                       № 166

 

 

Про стан здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади виконкомом Бистрицької сільської ради та її посадовими особами

 

 

Виконавчий комітет Бистрицької сільської ради свою роботу проводить відповідно Конституції України, Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” та інших нормативно – правових актів, які регулюють питання здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади.

З метою неухильного виконання в районі  вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, на виконання рішення колегії районної державної адміністрації від 27.06.2017  № 20:

1. Рекомендувати виконавчому комітету Бистрицької сільської ради:

1) Результати перевірки щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади обговорити на засіданні виконкому сільської ради.

2) Постійно проводити роботу з пошуку додаткових джерел надходжень до бюджету

3) Посилити контроль за надходженнями всіх доходних джерел

4) Вести контроль щодо сплати орендної плати за землю та недопущення кредиторської заборгованості по даному виду податку.

5) Вживати заходів щодо недопущення самовільного будівництва в індивідуальному секторі.

  1. Періодично розглядати на засіданням виконкому сільської ради стан розрахунків платників податків та виконання Програми соціально-економічного розвитку сільської ради.

7) Розглянути можливість вирішення питання надання населенню побутових послуг.

8) Активізувати роботу адміністративної комісії та комісії у справах дітей.

9) Чітко дотримуватись вимог п.3.3 Порядку - на час тимчасової відсутності особи, відповідальної за зберігання бланків свідоцтв, бланки свідоцтв передавати за актом приймання-передачі іншій посадовій особі, яка виконує її обов' язки;

10)  Не допускати порушення  вимог  пунктів 14 та 16 розділу 5 глави ІІІ Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні та надавати відомості про осіб, які померли в строки, які передбачені чинним законодавством;

  1. Двічі на рік вносити на розгляд виконкому питання стану здійснення делегованих повноважень.

 12)  Оновити стенди та матеріали наочності з різної тематики, зокрема щодо запобігання проявам корупції

12) Поінформувати райдержадміністрацію про виконання розпорядження до 01 серпня 2017 року.

2.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти  на керівника апарату райдержадміністрації  Котнюк Л.А.

   

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                        Е.Є.Томашевський  

 

 

 

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"