Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ                    

                             голови районної державної адміністрації

 

01.02.2017                                                                                      №  24

                                                                                                 

Про стан виконавської дисципліни,

діловодства та організацію виконання

завдань, визначених актами і дорученнями

Президента України, Кабінету Міністрів України,

голів облдержадміністрації та райдержадміністрації

 

          Органами виконавчої влади району проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності за виконанням завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

   У структурних підрозділах райдержадміністрації, в районних установах та організаціях, виконкомах сільських та селищної рад забезпечується  належний рівень організації виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів центральної виконавчої влади, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

    На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 31.05.2010 року № 137 «Про стан виконання актів та доручень Президента України» в райдержадміністрації проведено моніторинг та детальний аналіз документів, розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації. Акти та доручення глави держави знаходяться на постійному контролі, забезпечується відповідне реагування та своєчасне надання інформацій про виконану роботу.

За 2016 рік в райдержадміністрації зареєстровано і опрацьовано 1305 вхідних  документів, у тому числі від органів влади вищого рівня – 584, від відділів та  управлінь райдержадміністрації, районних установ, організацій, підприємств, виконкомів сільських та селищної рад  –   721 документ.

Відправлено за цей період 3820  вихідних документів, у тому числі органам влади вищого рівня 2388,  управлінням та  відділам райдержадміністрації, районним установам, організаціям, підприємствам, виконкомам сільських та селищної рад  - 1432.

           За  2016 рік в апараті райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням  1202 документів  органів влади усіх рівнів. З них  899 документів органів влади вищого рівня.

           За звітний період з порушенням  встановлених термінів в облдержадміністрацію не надійшло жодної інформації.

           Найкраще  приділялась увага організації контролю за документами усіх рівнів в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, секторі економічного розвитку та торгівлі, відділі житлово-комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій, відділі культури і туризму, секторі інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації,  у   виконкомах Райківської, Скаківської, Мирославської, В.Низгірецької, В.П’ятигірської, Половецької, Никонівської  сільських  рад. Слід відмітити, що найбільше контрольних документів знаходиться в секторі  економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації та відділі житлово – комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

           Слід звертати більше уваги на організаціюконтролю та терміни подання  інформацій виконкомам Гришковецької селищної та Швайківської сільських рад.

           За 2016 рік до райдержадміністрації надійшло 117 розпоряджень голови облдержадміністрації. Прийнято по них власних розпоряджень 39. За звітний період видано 620 розпоряджень голови райдержадміністрації, з них по основній діяльності – 331. Найбільше розпоряджень видано із земельних питань, економіки, соціального захисту населення.

           Квартальними планами роботи райдержадміністрації передбачається розгляд та вирішення найбільш актуальних питань, пов’язаних із розвитком району, зокрема, звіти заступників, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації про розв’язання соціально-економічних проблем району, перевірки виконання нормативно – правових актів центральних органів влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, власних розпоряджень. Всі  завдання, передбачені планами, в основному виконані.

          За  2016 рік в порядку контролю в райдержадміністрації перевірено хід реалізації  85 документів  органів влади вищого рівня,  в тому числі 19  законів України, 13 указів Президента України, 27 постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України та  26  розпоряджень голови облдержадміністрації, а також 13 розпоряджень голови райдержадміністрації.

 За 2016 рік в загальний відділ апарату райдержадміністрації для здійснення контролю  надійшло  75 розпоряджень голови райдержадміністрації,  33 доручення, планів та листів, 5 доручень за підсумками апаратних нарад при голові райдержадміністрації, в яких всі завдання  виконані.

Загальна кількість власних документів, які знаходилися на контролі  протягом  2016 року – 303. Підлягало контролю розпоряджень  - 267. З них виконано повністю -  101, знято з контролю – 101, виконано частково – 166           (це довготривалі розпорядження, комплексні програми, плани заходів та розпорядження, які знаходяться на постійному контролі).

Протягом 2016 року на контроль надійшов 61 запит на доступ до публічної інформації, інформації на запити були надані без порушення термінів виконання.

Кількість інформацій, отриманих від підприємств, установ, організацій, управлінь, відділів, виконкомів сільських, селищної рад на прийняті розпорядження,  доручення – 2368, з них 58 інформацій з сільських та селищної рад, (що становить 1740 в розрізі 30 виконкомів сільських та селищної рад).

Слід відмітити відмінну роботу з документами в  Никонівській, Половецької, Скаківській, Райківській сільських радах.                 

           Найбільше запізнень при наданні інформацій допустили виконкоми Гришковецької селищної,  та Швайківської сільської ради, відповідно  до цього, головам сільських рад було  вказано на недоліки в роботі з документами та запропоновано вжити заходів щодо їх усунення та удосконалення системи діловодства та контролю за виконанням документів.

  Керуючись ст. ст. 6,13,16,28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» з метою підвищення виконавської дисципліни та організації роботи з документами, контроль за якими здійснює апарат райдержадміністрації  та підвищення ефективності контролю за виконанням завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, на виконання рішення колегії райдержадміністрації від  27.01.2017 №  2:

          1.  Заступникам голови, керівнику апарату  райдержадміністрації посилити  контроль за своєчасним і в повному обсязі виконанням  завдань, визначених законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

  1. 2.Рекомендувати звернути увагу голів виконкомів  Гришковецької селищної, та Швайківської  сільських рад на недостатню роботу із забезпечення  виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням  документів органів влади вищого рівня та власних.
  2. 3.Начальникам управлінь, відділів райдержадміністрації, керівникам районних установ і організацій, виконкомам сільських та селищної рад, на які покладено функції виконавчої влади:

          1) Вжити невідкладних заходів щодо покращення  стану виконавської дисципліни, діловодства та організацію виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента  України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, зокрема, відповідними нормативними актами закріпити за цією ділянкою роботи посадових та службових осіб.

          2) Зосередити увагу на виконанні вимог Указу Президента України від 19.02.2002. № 155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації з цих питань.

          3) Узяти до відома, що рішення про перенесення термінів виконання завдань приймає лише посадова особа, яка їх встановила, або особа, що її заміщує у разі відсутності.

         4) Розглядати не менше двох разів на рік на  засіданнях виконкомів сільських та селищної рад, а в разі їх відсутності – на нарадах, питання про стан виконавської дисципліни та організацію виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних,  виявити причини, що стримують їх реалізацію, дати принципову оцінку фактам бездіяльності окремих посадових осіб, визначити конкретні дієві заходи щодо посилення виконавської дисципліни.

          5) Забезпечити безумовне виконання Інструкції з діловодства в райдержадміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації  від 19.03.2012 № 95.

          6) Налагодити дієвий контроль за своєчасним виконанням завдань, передбачених документами органів влади вищого рівня та власних.

          7) Про проведену роботу та вжиті заходи інформувати райдержадміністрацію до 10.04.2017 року.

  1. 4.Загальному відділу апарату райдержадміністрації, сектору організаційної  роботи апарату райдержадміністрації:

          Посилити контроль за своєчасним і в повному  обсязі  виконанням завдань, визначених законами України, указами та розпорядженнями  Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

          Надавати постійну методичну допомогу виконкомам сільських та селищної рад, структурним підрозділам райдержадміністрації, районним установам і організаціям з питань  забезпечення контролю за своєчасним і якісним виконанням  документів.

  1. 5.Контроль  за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.                                                                                     

 

 

 

 

Голова районної                                                                          

державної адміністрації                                                        Е.Є.Томашевський

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"