Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

                                             Розпорядження

                            голови районної державної адміністрації     

 10.08.2016                                                                    №  179

Про внесення змін до розпорядження голови райдержадміністрації від   23.11.2011   №  623 «Про Регламент районної державної адміністрації»

Відповідно до ст. 45 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року № 2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації» (зі змінами та доповненнями) та у зв’язку зі зміною структури апарату райдержадміністрації внести наступні зміни до Регламенту районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 23.11.2016 року № 623:
 
  1. 1.Доповнити Регламент пунктом 37.1. наступного змісту:

"37-1. Розгляд звернень  громадян  щодо  надання  безоплатної
первинної правової допомоги,  організація особистого прийому таких
громадян здійснюються відповідно до Закону України "Про безоплатну
правову допомогу".

 

  1. 2.В абзаці третьому пункту 64Регламенту слово “Держкомпідприємництва” замінити словом “Держпідприємництва”.

 

  1. 3.Доповнити Регламент пунктом 77 такого змісту:

“77. Голова райдержадміністрації погоджує рішення про визначення пріоритетів та плани роботи територіальних органів центральних органів виконавчої влади, у тому числі структурних підрозділів територіальних органів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, що забезпечують реалізацію повноважень інших центральних органів виконавчої влади (крім рішень про визначення пріоритетів та планів роботи територіальних органів МВС, Антимонопольного комітету, Держстату, Держфінінспекції в разі їх утворення). У разі ненадання у встановлений територіальними органами центральних органів виконавчої влади строк пропозицій такі рішення та плани роботи вважаються погодженими”.

 

  1. 4.Вабзаці першомупункту 9 Регламенту слова “Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України” замінити словами “постанов Верховної Ради України, прийнятих відповідно доКонституціїта законів України, актів Кабінету Міністрів України”.

 

  1. 5.Абзац першийпункту 28 Регламенту викласти в такій редакції:

“28. Організація роботи з документами у місцевій держадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. № 1242”.

 

  1. 6.Упункті 69егламенту:

1) в абзаці третьому слова “з моменту їх реєстрації” замінити словами “після реєстрації з дня їх оприлюднення”;

2) в абзаці четвертому слово “моменту” замінити словом “дня”;

3) доповнити пункт після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:

“Розпорядження голови місцевої держадміністрації, зазначені в абзацах третьому і четвертому цього пункту, оприлюднюються в порядку, передбаченому Законом України “Про доступ до публічної інформації”.”.

У зв’язку з цим абзаци п’ятий - сьомий вважати відповідно абзацами шостим – восьмим.

 

  1. 7.В п. 20 Регламенту слова «відділ організаційно-кадрової роботи» замінити на слова «сектор з питань персоналу».

 

  1. 8.П. 68 Регламенту викласти в наступній редакції:

«Проект розпорядження візується працівниками апарату райдержадміністрації, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку начальником загального відділу, начальником юридичного відділу, першим заступником голови або заступником голови райдержадміністрації, що відповідає за його підготовку, а також у разі потреби іншими заступниками голови), та керівником апарату райдержадміністрації.

 

  1. 9.Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Котнюк Л.А.

 

Голова районної

державної адміністрації                                            Е.Є.Томашевський

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"