Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ                      

                             голови районної державної адміністрації

 

02.02.2016                                                                                          №    21                       

Про стан виконавської дисципліни,

діловодства та організацію виконання

завдань, визначених актами і дорученнями

Президента України, Кабінету Міністрів України,

голів облдержадміністрації та райдержадміністрації

 

          Органами виконавчої влади району проводиться відповідна робота щодо зміцнення виконавської дисципліни, дотримання вимог діловодства, підвищення відповідальності за виконанням завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних.

   У структурних підрозділах райдержадміністрації, в районних установах та організаціях, виконкомах сільських та селищної рад забезпечується  належний рівень організації виконання актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів центральної виконавчої влади, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

    На виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 31.05.2010 року № 137 « Про стан виконання актів та доручень Президента України» в райдержадміністрації проведено моніторинг та детальний аналіз документів, розпоряджень, доручень голови облдержадміністрації. Акти та доручення глави держави знаходяться на постійному контролі, забезпечується відповідне реагування та своєчасне надання інформацій про виконану роботу.

За  2015 рік в райдержадміністрації зареєстровано і опрацьовано 1280 вхідних  документів, у тому числі від органів влади вищого рівня – 652, від відділів та  управлінь райдержадміністрації, районних установ, організацій, підприємств, виконкомів сільських та селищної рад  –   628 документів.

Відправлено за цей період 12210 вихідних документів, у тому числі органам влади вищого рівня 9084,  управлінням та  відділам райдержадміністрації, районним установам, організаціям, підприємствам, виконкомам сільських та селищної рад  - 2704.

           За  2015 рік в апараті райдержадміністрації здійснювався контроль за виконанням  7259 документів  органів влади усіх рівнів. З них  6835 документів органів влади вищого рівня.

           За звітний період з порушенням  встановлених термінів в облдержадміністрацію не надійшло жодної інформації.

           Найкраще  приділялась увага організації контролю за документами усіх рівнів в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації, відділі будівництва та архітектури райдержадміністрації, відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, відділі культури і туризму райдержадміністрації,       КУ«ЦПМСД», відділі у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації,  службі у справах дітей райдержадміністрації, у   виконкомах Половецької, Райгородоцької, Скаківської, Великонизгірецької, Великоп’ятигірської, Никонівської, Радянської сільських  рад. Слід відмітити, що найбільше контрольних документів знаходиться в відділі  економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації та відділі житлово – комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації.

           Слід звертати більше уваги на організацію контролю та терміни подання  інформацій відділу освіти райдержадміністрації, управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації, відділу житлово – комунального господарства, інфраструктури та надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, центру надання адміністративних послуг, виконкомам Гришковецької селищної ради , Бистрицької та Рейської сільських рад.  

             Інформації від управлінь та відділів райдержадміністрації, виконкомів сільських та селищної рад, обов’язково мають бути з коротким змістом документа, відмітками про безпосереднього виконавця, які мають складатися з його прізвища і номера службового телефону.

Під час оформлення відповідей вимагається обов’язкове посилання на реквізити вихідного номера документа органу влади вищого рівня, а не на документ, на який надано доручення. Текст має відповідати усім реквізитам з грамотним викладанням суті проблеми.

           За 2015 рік до райдержадміністрації надійшло 168 розпоряджень голови облдержадміністрації. Прийнято по них власних розпоряджень 52 та 2 плани заходів. За звітний період видано 601 розпорядження голови райдержадміністрації, з них по основній діяльності – 290. Найбільше розпоряджень видано із земельних, економіки, соціального захисту населення.

           Квартальними планами роботи райдержадміністрації передбачається розгляд та вирішення найбільш актуальних питань, пов’язаних із розвитком району, зокрема, звіти заступників, керівників управлінь та відділів райдержадміністрації про розв’язання соціально-економічних проблем району, перевірки виконання нормативно – правових актів центральних органів влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, власних розпоряджень. Всі  завдання, передбачені планами, в основному виконані.

 

          За  2015 рік в порядку контролю в райдержадміністрації перевірено хід реалізації  88 документів  органів влади вищого рівня, з них  15 розпоряджень голови райдержадміністрації, в тому числі 21  закон України, 8 указів Президента України, 19 постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України та  23  розпорядження голови облдержадміністрації, Постанов Верховної Ради України - 2.

За 2015 рік в сектор контролю райдержадміністрації надійшло  83 розпорядження голови райдержадміністрації, 2 накази керівника апарату райдержадміністрації, 71 доручення, план та лист, 14 доручень за підсумками апаратних нарад при голові райдержадміністрації , в яких з 74 завдань всі виконані.

Загальна кількість власних документів, які знаходилися на контролі  за 2015 рік – 424. Підлягало контролю розпоряджень  - 340 та 2 накази керівника апарату райдержадміністрації. З них виконано повністю -  95, знято з контролю – 95, виконано частково – 245 (це довготривалі розпорядження , комплексні програми, плани заходів та розпорядження, які знаходяться на постійному контролі) .

Кількість інформацій, отриманих від підприємств, установ, організацій, управлінь, відділів, виконкомів сільських, селищної рад на прийняті розпорядження,  доручення – 3968, з них 106 інформацій з сільських та селищної рад , (що становить 3035 в розрізі 30 виконкомів сільських та селищної рад).

Слід відмітити відмінну роботу з документами в  Никонівській, В.П’ятигірській, Половецькій  сільських радах.                 

 Найбільше запізнень при наданні інформацій допустили виконкоми Рейської та Бистрицької сільських рад, відповідно  до цього, головам сільських рад було  вказано на недоліки в роботі з документами та запропоновано вжити заходів щодо їх усунення та удосконалення системи діловодства та контролю за виконанням документів.

Належна увага приділяється при підготовці проектів розпоряджень голови райдержадміністрації в відділі економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, в управлінні праці та соціального захисту населення та управлінні фінансів.

        

          

                 Керуючись ст. ст. 6,13,16,28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» з метою підвищення виконавської дисципліни та організації роботи з документами, контроль за якими здійснює апарат райдержадміністрації  та підвищення ефективності контролю за виконанням завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних, на виконання рішення колегії райдержадміністрації від  28.01.2015 №  3  :

          1.  Заступникам голови, керівнику апарату  райдержадміністрації посилити  контроль за своєчасним і в повному обсязі виконанням  завдань, визначених законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, запитів та звернень народних депутатів України, розпоряджень та доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

  1. 2.Рекомендувати звернути увагу голів виконкомів  Рейської, та Бистрицької сільських рад, Гришковецької селищної ради на недостатню роботу із забезпечення  виконавської дисципліни та організації контролю за виконанням  документів органів влади вищого рівня та власних.
  2. 3.Начальникам управлінь, відділів райдержадміністрації, керівникам районних установ і організацій, виконкомам сільських та селищної рад, на які покладено функції виконавчої влади:

          1) Вжити невідкладних заходів щодо покращення  стану виконавської дисципліни, діловодства та організацію виконання завдань, визначених актами і дорученнями Президента  України, Кабінету Міністрів України, голів облдержадміністрації та райдержадміністрації, зокрема, відповідними нормативними актами закріпити за цією ділянкою роботи посадових та службових осіб.

          2) Зосередити увагу на виконанні вимог Указу Президента України від 19.02.2002. № 155/2002 «Про порядок організації та здійснення контролю за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України», постанов та розпоряджень Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації з цих питань.

          3) Узяти до відома, що рішення про перенесення термінів виконання завдань приймає лише посадова особа, яка їх встановила, або особа, що її заміщує у разі відсутності.

           4) Розглядати щоквартально на  засіданнях виконкомів сільських та селищної рад, а в разі їх відсутності – на нарадах, питання про стан виконавської дисципліни та організацію виконання завдань, визначених у документах органів влади вищого рівня та власних,  виявити причини, що стримують їх реалізацію, дати принципову оцінку фактам бездіяльності окремих посадових осіб, визначити конкретні дієві заходи щодо посилення виконавської дисципліни.

          5)  Забезпечити безумовне виконання нової Інструкції з діловодства в райдержадміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації  від 19.03.2012 № 95.

          6) Налагодити дієвий контроль за своєчасним виконанням завдань, передбачених документами органів влади вищого рівня та власних.

          7) Про проведену роботу та вжиті заходи інформувати райдержадміністрацію до 10.07.2016 року.

  1. 4.Сектору контролю апарату райдержадміністрації, відділу організаційно – кадрової роботи апарату райдержадміністрації:

          Посилити контроль за своєчасним і в повному  обсязі  виконанням завдань, визначених законами України, указами та розпорядженнями  Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями та дорученнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації.

          Надавати постійну методичну допомогу виконкомам сільських та селищної рад, структурним підрозділам райдержадміністрації, районним установам і організаціям з питань  забезпечення контролю за своєчасним і якісним виконанням  документів.

           5.Контроль  за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.                                                                                      

 

 

Голова районної                                                                          

державної адміністрації                                                        Е.Є.Томашевський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                         

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"