Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

.                         

Україна

БЕРДИЧІВСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ

ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови  районної   державної   адміністрації

 

 

21.11.2016                                                                                               № 110-К

 

Про оголошення конкурсу

на заміщення вакантної посади

 

         Відповідно до ст. 3, 19, 20, 21, 22 Закону України “Про державну службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 року № 246.

        

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади державної служби категорії “Б” – завідувача сектору з питань персоналу апарату Бердичівської райдержадміністрації Житомирської області, умови проведення конкурсу додаються.

2.  Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “Б” – завідувача сектору з питань персоналу апарату Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області.

3.   Сектору з питань персоналу апарату райдержадміністрації надіслати інформацію про оголошення конкурсу та умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади  на електронну адресу Міжрегіонального управління у Вінницькій, Житомирській та Хмельницькій областях та розмістити на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                          Е.Є. Томашевський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Додаток

до розпорядження голови

районної державної адміністрації 

21.11.2016  року  № 110 - к

УМОВИ 

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади

державної служби категорії “Б” – завідувача сектору з питань персоналу апарату Бердичівської районної державної адміністрації Житомирської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1) Реалізація державної політики з питань управління персоналом у райдержадміністрації;

2) добір персоналу райдержадміністрації;

3) прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;

4) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;

5) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у структурних підрозділах райдержадміністрації;

6) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.

7) дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 2757.00 гривень

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове призначення

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

 

 

                                   

1. Копія паспорта громадянина України.

2. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3. Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4. Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5. Заповнена особова картка встановленого зразка

6. Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Термін прийняття документів – 15 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу, до 06 грудня 2016 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

09 грудня  2016 року о 10:00 год. за адресою: місто Бердичів, пл. Соборна, 23, каб. 24

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Вінниченко Оксана Вікторівна,

(04143) 4-26-06, Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища (магістр)

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

Вільно

Спеціальні вимоги

1

Освіта

економічного або гуманітарного спрямування; право;

2

Знання законодавства

Конституція України;

Закон України „Про державну службу”;

Закон України „Про запобігання корупції”;

Закон України „Про очищення влади”;

Закон України „Про захист персональних даних”;

Кодекс законів про працю України;

Акти Президента України та  Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють організацію кадрової роботи в установах.

3

Професійні чи технічні знання

Знання законодавства з урахуванням специфіки посадових обов’язків та функціональних повноважень; сучасні методи управління персоналом; уміння працювати з нормативно-правовими актами; ведення кадрового діловодства.

4

Спеціальний досвід

роботи

Досвід роботи в кадровій службі

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет; знання сучасних технологій з електронного урядування.

6

Особистісні якості

Відповідальність, аналітичні здібності, дисципліна і системність,  вміння працювати в стресових ситуаціях

       

 

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                          Е.Є. Томашевський

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО розпорядження голови районної державної адміністрації 18.11.2016 року  № 110-к

 

Ситуаційні завдання

для кандидатів на зайняття вакантної посади

завідувача сектору з питань персоналу апарату районної

державної адміністрації

 

1.

Ви завідувач сектору з питань персоналу апарату райдержадміністрації. Планується внести зміни до структури районної державної адміністрації. Підготуйте проект розпорядження про внесення змін до структури, враховуючи Закон України "Про державну службу" та Кодекс законів про працю України

2.

Запропонувати напрямок удосконалення діяльності сектору з питань персоналу апарату райдержадміністрації

 

 

 

 

 

Голова районної  

держадміністрації                                                                    Е.Є. Томашевський

 

 

 

 

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"