Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

Звіт про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акту

 

Вид та назва регуляторного акту: розпорядження голови райдержадміністрації від 23.02.07 № 120 «Про затвердження Положення щодо порядку взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні».

Назва виконавця заходів з відстеження: Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

 

     Цілі прийняття акту: нормативно-правове забезпечення діяльності державного адміністратора та порядок взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб‘єктів господарювання в одному приміщенні.

 

Строк виконання заходів з відстеження: з 15.04.2014 р. по 04.05.2014 р.

 

Тип відстеження: періодичне відстеження.

 

Методи одержання результатів відстеження: статистичний та соціологічний.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

  1. 1.Статистичні: - кількість СГД, які звернулися до єдиного дозвільного офісу, осіб;

- кількість виданих дозволів, од.;

- кількість наданих консультацій, од.

  1. 2.Соціологічні: - кількість скарг на дії посадових осіб, од.;

-          тривалість процедури отримання дозволу, днів;

-          кількість документів які необхідні для отримання дозволу;

-          сума неофіційних платежів, що сплачуються під час проходження процедури, грн.;

-          рівень поінформованості суб’єктів господарювання, %

 

Кількісні та якісні значення показників результативності:

Показники   результативності

2010 рік

2011 рік

2012 рік

2013 рік

Кількість   СГД, які звернулися до єдиного дозвільного офісу, осіб

185

625

1566

78

Кількість   виданих дозволів, од.

44

90

331

6

Кількість   наданих консультацій, од

120

441

1184

72

Кількість   скарг на дії посадових осіб, од.

-

-

-

-

Тривалість   процедури отримання дозволу, днів

від 5 до 30

днів

від 5 до 30 днів

від 5 до 10 днів

від 5 до 10 днів

Кількість   документів, які необхідні для отримання дозволу

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Сума   неофіційних платежів, що сплачуються під час проходження процедури, грн.

-

-

-

-

Рівень   поінформованості суб’єктів господарювання, %

92

93

96

96

 

           Виходячи з перерахованих вище даних очевидна динаміка росту звернень суб’єктів господарської діяльності до Єдиного дозвільного центру. Часові витрати СГД на оформлення документів дозвільного характеру зменшилися з 5-30 днів до 5-10 днів. СГД може звернутися до Єдиного дозвільного центру та одержати всі необхідні роз’яснення і здати документи на оформлення, що веде до зниження транспортних витрат підприємця при оформленні документів.

           За рахунок підвищення якості консультацій, що надаються державним адміністратором та представниками дозвільних органів – учасників Дозвільного центру покращилась обізнаність суб’єктів господарювання з питань початку та безпосереднього ведення своєї діяльності, що у свою чергу повинно позитивним чином відобразитися на результатах господарської діяльності.

Слід зазначити, що не дивлячись на загальні позитивні зрушення після прийняття Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (із змінами), стан реформування дозвільної системи на сьогодні не є задовільним. Так, не завершений структурний перегляд чинних дозвільних документів з метою скасування тих, що є економічно необґрунтованими та недоцільними. Необхідно удосконалити чинне «дозвільне законодавство», шляхом приведення у відповідність нормативно-правових актів до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Впорядкування процесу видачі документів дозвільного характер за принципом організаційної єдності, правова основа, доступність, можливість створення єдиної загальнодержавної бази документів дозвільного характеру, розуміння потреб суб’єктів господарської діяльності робить регуляторний акт результативним і своєчасним.

 

 

Керівник центру надання

адміністративних послуг                                                                                        Томчук І.Є.

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"