Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
Паспорти бюджетної програми
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

Звіт про результати періодичного відстеження результативності регуляторного акту

 

Вид та назва регуляторного акту: розпорядження голови райдержадміністрації від 23.02.07 № 120 «Про затвердження Положення щодо порядку взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб’єктів господарювання в одному приміщенні».

Назва виконавця заходів з відстеження: Центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

 

     Цілі прийняття акту: нормативно-правове забезпечення діяльності державного адміністратора та порядок взаємодії представників місцевих дозвільних органів, які здійснюють прийом суб‘єктів господарювання в одному приміщенні.

 

Строк виконання заходів з відстеження: з 15.04.2014 р. по 04.05.2014 р.

 

Тип відстеження: періодичне відстеження.

 

Методи одержання результатів відстеження: статистичний та соціологічний.

 

Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних: Враховуючи цілі регулювання, для відстеження результативності регуляторного акта були визначені такі показники результативності:

  1. 1.Статистичні: - кількість СГД, які звернулися до єдиного дозвільного офісу, осіб;

- кількість виданих дозволів, од.;

- кількість наданих консультацій, од.

  1. 2.Соціологічні: - кількість скарг на дії посадових осіб, од.;

-          тривалість процедури отримання дозволу, днів;

-          кількість документів які необхідні для отримання дозволу;

-          сума неофіційних платежів, що сплачуються під час проходження процедури, грн.;

-          рівень поінформованості суб’єктів господарювання, %

 

Кількісні та якісні значення показників результативності:

Показники   результативності

2010 рік

2011 рік

2012 рік

2013 рік

Кількість   СГД, які звернулися до єдиного дозвільного офісу, осіб

185

625

1566

78

Кількість   виданих дозволів, од.

44

90

331

6

Кількість   наданих консультацій, од

120

441

1184

72

Кількість   скарг на дії посадових осіб, од.

-

-

-

-

Тривалість   процедури отримання дозволу, днів

від 5 до 30

днів

від 5 до 30 днів

від 5 до 10 днів

від 5 до 10 днів

Кількість   документів, які необхідні для отримання дозволу

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Від 3- до 5

Сума   неофіційних платежів, що сплачуються під час проходження процедури, грн.

-

-

-

-

Рівень   поінформованості суб’єктів господарювання, %

92

93

96

96

 

           Виходячи з перерахованих вище даних очевидна динаміка росту звернень суб’єктів господарської діяльності до Єдиного дозвільного центру. Часові витрати СГД на оформлення документів дозвільного характеру зменшилися з 5-30 днів до 5-10 днів. СГД може звернутися до Єдиного дозвільного центру та одержати всі необхідні роз’яснення і здати документи на оформлення, що веде до зниження транспортних витрат підприємця при оформленні документів.

           За рахунок підвищення якості консультацій, що надаються державним адміністратором та представниками дозвільних органів – учасників Дозвільного центру покращилась обізнаність суб’єктів господарювання з питань початку та безпосереднього ведення своєї діяльності, що у свою чергу повинно позитивним чином відобразитися на результатах господарської діяльності.

Слід зазначити, що не дивлячись на загальні позитивні зрушення після прийняття Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (із змінами), стан реформування дозвільної системи на сьогодні не є задовільним. Так, не завершений структурний перегляд чинних дозвільних документів з метою скасування тих, що є економічно необґрунтованими та недоцільними. Необхідно удосконалити чинне «дозвільне законодавство», шляхом приведення у відповідність нормативно-правових актів до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:

Впорядкування процесу видачі документів дозвільного характер за принципом організаційної єдності, правова основа, доступність, можливість створення єдиної загальнодержавної бази документів дозвільного характеру, розуміння потреб суб’єктів господарської діяльності робить регуляторний акт результативним і своєчасним.

 

 

Керівник центру надання

адміністративних послуг                                                                                        Томчук І.Є.

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"