Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Відділ фінансово - господарського забезпечення 
Фінансово-господарський відділ є структурним підрозділом апарату Бердичівської районної державної адміністрації і підпорядковується у своїй діяльності голові райдержадміністрації, першому заступнику голови райдержадміністрації та заступнику голови райдержадміністрації, керівнику апарату.
 
Адреса відділу:

13300, Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Соборна, 23, каб. 20 (ІІ поверх)
тел.: (04143) 4-26-03
 
Начальник відділу, головний бухгалтер - Капралюк Олена Миколаївна
Головний спеціаліст відділу - Лєбєдєва Світлана Ярославівна
Головний спеціаліст відділу  - Довгопола Оксана Євгенівна 
 

Основні завдання і функції: 

Здійснення попереднього контролю своєчасності і правильності оформлення документів і законності проведення операцій.

 

Контроль правильності та економності витрачання коштів відповідно до відкритих кредитів і їх цільове призначення за затвердженими кошторисами витрат по бюджету з урахуванням внесених у них в установленому порядку змін, а також збереження грошових коштів і матеріальних цінностей.

 
 
 
 

Нарахування і виплата у відповідні терміни заробітної плати працівникам.

 
 
 
 

Здійснення своєчасного проведення розрахунків, які виникають в процесі виконання кошторисів з підприємствами і окремими особами.

 
 
 
 

Участь у проведенні інвентаризації грошових коштів, розрахунків і матеріальних цінностей, своєчасне і правильне оформлення результатів інвентаризацій і відображення їх в обліку. Інструктаж матеріально відповідних осіб з питань обліку і збереження цінностей, які знаходяться у них на матеріальному збереженні.

 
 
 
 

Забезпечення складання, узгодження та затвердження керівництвом райдержадміністрації кошторисів витрат, штатних розписів та розрахунків до них як для апарату райдержадміністрації, так і для райдержадміністрації, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів, основна діяльність яких здійснюється за рахунок коштів державного бюджету.

 
 
 
 

Розподіл коштів із місцевого бюджету як головного розпорядника коштів для розпорядників нижчих рівнів по всім кодам економічної класифікації.

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"