Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Центр надання адміністративних послуг
Податкова інформує
Реагування на критику
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Загальний відділ апарату РДА
 
Загальний відділ апарату районної державної адміністрації є структурним підрозділом апарату і підпорядковується керівнику апарату та голові районної державної адміністрації.
 
Адреса відділу: 
13300, Житомирська обл., м. Бердичів, пл. Соборна, 23, каб. 15 (ІІ поверх)
тел.: (04143) 2-13-15
 
Начальник відділу - Наумчук Катерина Олександрівна
Головний спеціаліст відділу з питань контролю - Баліцька Юлія Йосипівна 
Провідний спеціаліст відділу - Клюско Мілена Олегівна

 

З питань організації та методики ведення діловодства і архівної справи відділ керується інструкцією з діловодства в районній державній адміністрації, затвердженою розпорядженням голови районної державної адміністрації від 22.06.2007 № 406.

Основним завданням відділу є встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами та зверненнями громадян  в районній державній адміністрації на основі використання сучасної обчислювальної техніки, автоматизованої технології роботи з документами, створення локальної комп’ютерної мережі та скорочення кількості документів.

Загальний відділ:

- забезпечує ведення системи діловодства і контроль за виконанням документів, організаційно-методичне керівництво роботою з документами в структурних підрозділах районної державної адміністрації;

- розробляє інструкції з діловодства та номенклатуру справ, рекомендації щодо покращення організації контролю за використанням документів в апараті, в відділах та управліннях, виконкомах сільських та селищної рад;

- організовує за дорученням керівництва підготовку проектів документів, забезпечує оформлення і відправлення документів;

- організовує і забезпечує документальне обслуговування   нарад, які проводяться головою райдержадміністрації;

- здійснює контроль за підготовкою та оформленням документів, вживає заходів до скорочення термінів проходження документів, узагальнює та аналізує дані про хід і результати цієї роботи;

- організовує друкарське виготовлення, копіювання і тиражування документів;

- приймає, реєструє, веде облік документів, що надійшли від підприємств, установ, організацій, сільських та селищного голів, забезпечує їх зберігання, оперативний пошук та доставку згідно резолюцій голови районної державної адміністрації його заступників та керівника апарату;

- відповідно до плану роботи відділу або за дорученням керівництва адміністрації вивчає стан організації роботи з документами у виконкомах сільських, селищної рад, відділах, службах та управліннях райдержадміністрації, надає з цих питань необхідну методичну та практичну допомогу, за результатами готує аналітичні матеріали та довідки для інформування керівництва райдержадміністрації;

- забезпечує додержання єдиного порядку відбору, обліку, зберігання, оброблення та використання документів, що видаються під час діяльності районної державної адміністрації для передачі на державне зберігання;

- організовує заходи по підвищенню кваліфікації працівників апарату районної державної адміністрації, управлінь, відділів та виконкомів селищної та сільських рад з питань організації діловодства;

- забезпечує належну організацію особистого прийому громадян головою та заступниками голови районної державної адміністрації;

- організовує розгляд пропозицій, скарг, звернень громадян, які надійшли на ім’я голови райдержадміністрації та його заступників та інформує голову райдержадміністрації та його заступників  про їх зміст;

- вивчає, узагальнює та поширює позитивний досвід роботи, розробку методичних матеріалів щодо удосконалення організації розгляду звернень та прийому громадян, надання методичної та практичної допомоги в цій роботі на місцях;

- проводить моніторинг, здійснює кількісний та якісний аналіз звернень громадян, на його основі готує аналітичні матеріали з соціальних питань;

- за дорученням голови та заступників голови райдержадміністрації, надсилає відділам, службам  та управлінням райдержадміністрації, виконкомам сільських та селищної рад, підприємствам, організаціям для розгляду заяви і скарги громадян;

- отримує від відділів, служб та управлінь райдержадміністрації, виконкомів сільських та селищної рад, підприємств і установ інформацію (довідки, пояснення, інші матеріали), що стосуються розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян;

- перевіряє стан роботи по розгляду  листів, заяв і скарг, організації прийому громадян у відділах, службах, управліннях районної державної адміністрації, виконкомах сільських та селищної рад;

- здійснення контролю за виконанням законів України, актів та доручень Президента України, доручень Глави Секретаріату Президента України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної та районної державних адміністрацій, а також аналіз причин виникнення порушень у виконанні вимог зазначених документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;

- інформування голови райдержадміністрації про стан виконання зазначених документів.

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"