Бердичівська районна державна
адміністрація
Розпорядження голови РДА
Структура
Керівництво
Графік прийому
Нормативна база
Паспорт району
Соціально – економічний розвиток
Агропромисловий комплекс
Колегії РДА
Гуманітарна сфера
Туристичні можливості району
Робота з молоддю та дітьми
Регуляторна діяльність
Громадська рада
Будівництво
Мале підприємництво
Сільські ради
Відділ з надання адміністративних послуг та з питань державної реєстрації
Податкова інформує
Спостережна комісія
Нацдержслужба інформує
Вакансії, порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
Очищення влади
ВІдділ ДРАЦС інформує
Запобігання проявам корупції
Управління фінансів
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Про організацію роботи

із зверненнями громадян

за 2017 рік

 

 

Протягом  2017 року до райдержадміністрації на адресу голови та його заступників надійшло 1970 звернень з усіх населених пунктів району та з-за його меж. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилась на 142,6 %.

Прийом громадян головою райдержадміністрації та його заступниками здійснювався відповідно графіку прийому, затвердженого розпорядженням голови від 25.09.2017 №  245 «Про графік особистого прийому громадян в Бердичівській районній державній  адміністрації».

За звітний період на особистому прийомі голови та заступників було розглянуто 118 звернень ( в тому числі 52 – на виїзних, 66 – на особистому прийомі, що на 20 % менше, ніж за аналогічний період минулого року. При цьому збільшилась кількість письмових звернень на 179,2 % порівняно з минулим періодом.

Частка колективних звернень у відсотках становить 1,16 % проти 4,8 % за відповідний період минулого року.Кількість громадян, що звернулись до  райдержадміністрації становить 2502 особи, що збільшилось на 122 %.

З усіх звернень, що надійшли до райдержадміністрації за 2017рік:

99,9  %   складають     заяви (клопотання) – 1969,

0,1 %     -   скарги - 1,

0 %     -   пропозиції та зауваження - 0.

 

За характером основних питань, що їх порушували громадяни у своїх листах і усних зверненнях до райдержадміністрації у зазначений період, головне місце займають питання  соціального захисту – 1263 – 63,7% та аграрної політики і земельних відносин -  550 – 27,8 % від загальної кількості звернень, що надійшли протягом 2017 року, у порівнянні з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 513,1 та 23,6 % відповідно. Зростання питань соціального захисту зумовлено надходженням заяв від мешканців сіл Райки, Скраглівка, Швайківка, Мирне, смт. Гришківці щодо надання матеріальної допомоги на ліквідацію наслідків градобою 21.09.2017 року.

 

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади та пресу надійшло 112 звернення, що становить 5,69 % від загальної кількості звернень.

 

З метою поінформованості мешканців району щодо їх прав та можливостей вирішення нагальних проблем, підвищення рівня юридичної обізнаності проведено низку «гарячих» телефонних ліній. За 2017 рік оголошено про проведення 15 прямих телефонних ліній на яких подано 38 звернень.

 

Протягом 2017 року  прозвітували про організацію роботи із зверненнями громадян 12  структурних підрозділів райдержадміністрації.

 

У зазначений період проведено моніторинг роботи усіх виконкомів сільських та селищної рад та усіх структурних підрозділів райдержадміністрації по виконанню на підвідомчій території Закону України “Про звернення громадян” та дотримання вимог інструкції з діловодства. 

 

Начальник загального відділу                                                        Н.Є. Ільницька

 

 

 

 
Copyright © . Все права защищены.
Создание сайтов Интернет агентство "Пароход"